Galeria Płockich Autobusów


PKS Polonus Warszawa, PT. N.Dw. Maz.

#P043 / Van Hool T815CL Regional

26.09.2012 - Kiełpin, ul. Warszawska
Dwa trafienia za jednym zamachem - premierowe zdjęcie nowej marki "PolonusBUS" PKS-u Polonus w Warszawie dla autobusów PT. N.Dw.Maz. i Piaseczno,
a do tego debiut kolejnego Vanhoola we flocie tego przewoźnika.
Co ciekawe, zgodnie z zapowiedziami na stronie internetowej, wraz z nowym logo otrzymał też WiFi, tak jak #P033.
Godz. 16.27, kurs Warszawa - Nowiny
Nr rej. WU 84723
DSCF4845.JPG -_WU84722_P1450558.jpg P1410017xx.jpg -_P044_2012_10_07Ab.jpg -_P042_P1390835b.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:CZU-CZU / PKS Warszawa
Słowa kluczowe:PKS_Warszawa / Polonus / PolonusBUS / PTndm / Vanhool
Rozmiar pliku:296 KB
Data dodania:26 wrzesień 2012
Wymiary:860 x 620 pikseli
Wyświetleń:438
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=11970
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1

macfiction   [27 wrzesień 2012 at 08:26 AM]
Powiem szczerze, ja naprawdę tego nie rozumiem... Smutek
CZU-CZU   [27 wrzesień 2012 at 06:33 PM]
No niestety, marka "PKS Warszawa" czy też "PKS w Warszawie" zniknie definitywnie wraz ze zmianą barw na ostatnim użytkowanym obecnie autobusie.
macfiction   [28 wrzesień 2012 at 10:25 AM]
Nie wiem skąd bierze się ta pogarda dla wieloletniego oznaczenia... Z pozytywów, to zdaje się, że właśnie przechodzimy drugę falę zapału na oznaczenia autobusów, jeden z SOR-ów .....79 dostał prawdopodobnie numer #S020. Ciekawe czy wystarczy na wszystkie pojazdy?
CZU-CZU   [28 wrzesień 2012 at 10:21 PM]
Muszę przyznać, że sama nazwa, jej kolorystyka, rozmiary i umiejscowienie na pojazdach są całkiem interesujące, świeże. Faktem jest jednak, że poprzednie oznaczenie "PKS Warszawa Polonus" nie było złe i z powodzeniem mogłoby dzisiaj funkcjonować jako "Polonus" i "PolonusBUS", ale z małym chociaż dopiskiem "PKS Warszawa" lub "PKS w Warszawie". W ten sposób i wilk byłby syty i owca cała. Ale jak widać i w tym przypadku władze przedsiębiorstwa chcą jakby odciąć się od starego wizerunku PKS-u i wypromować nowe marki - lokalną i dalekobieżną, jako nowe i nowoczesne (WiFi).

Komentarz 1 do 4 z 4
Strona: 1