 
            
            
        |  | PLIK 17/100 |  |  |  |  | 
| 
 | |||||
| 
 | 
| Infomacje o pliku | |
| Nazwa pliku: | 10934_16-09-09.jpg | 
| Użytkownik / Album: | Jarkie / Volvo | 
| Słowa kluczowe: | #10934 / Merkavim / PKS_Płock / Volvo_B10B/Merkavim | 
| Marka Typ: | Volvo B10B / Merkavim | 
| Data wykonania (DD.MM.RRRR): | 09.09.2016 | 
| Miejsce: | Łódź, Dworzec Północny | 
| Rozmiar pliku: | 313 KB | 
| Data dodania: | październik 05, 2016 | 
| Wymiary: | 900 x 600 pikseli | 
| Wyświetleń: | 935 | 
| LINK DO ZDJĘCIA: | http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=15193 | 
| Ulubione: | Dodaj do ulubionych | 
| Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 | 
| 
 | |||
| 
                Jeszcze niedawno z Płocka do Łodzi było ze 12 kursów dziennie. PKS Gostynin, Kutno, Łęczyca, PT Łowicz... Kutno już nawet nie jeździ do Płocka, Gostynin ma kilka kursów, wozi powietrze. Cały PKS Gostynin w wakacje to teraz z 5 autobusów, Warszawa. Płock, Wrocław... Tak to wygląda...
             | 
| 
 | |||
| 
                No bo Kutno i Gostynin to już strategia PKS Grodzisk Maz.    | 
| 
 | |||
| 
                W Kutnie w miejscu gdzie była zajezdnia jest teraz.... ulica... Autobusy parkują na ogólnodostępnym parkingu, który stanowi z 1/15 dawnej powierzchni... PKS Łęczyca, dawniej PKS Kutno PT Łęczyca to teraz potęga przy PKS Kutno...
             | 
| 
 | |||
| 
                Marqus i SandBus wykończyły wszystkich.
             | 
| 
 | |||
| 
                Nikt nie podjął walki...
             | 
| 
 | |||
| 
                PKS Grodzisk skupia się na kursach wokół Warszawy, peryferyjne trasy są mniej znaczące. Autobusy w powiatach (Sochaczew, Gostynin) jeżdżą niemal wyłącznie w roku szkolnym. W temacie Łodzi - nie wiem czy najpierw pojawili się prywaciarze, czy PKS-y zaczęły likwidować połączenia. Ale niestety walka z busiarstwem jest trudna. Stereotypowe myślenie wielu osób na temat PKS-ów, często niższe ceny u prywaciarzy. Często wystarczy 10 groszy by ludzie czekali na deszczu i mrozie na busa (...)
             | 
| 
 | |||
| 
                (...) mimo że właśnie pojechał PKS. No i taki busiarz jest w stanie zaoferować dużą częstotliwość połączeń (wyłącznie na rentownych trasach), by ostatecznie przejąć pasażerów...
             | 
| 
 | |||
| 
                Raczej PKS najpierw zaczął ograniczać kursowanie i w pewnym momencie ruszyli busiarze. Dziś obaj są w stanie ścigać się ze sobą po trasie, obaj na siebie donoszą i opowiadają o upadłości drugiego. Niestety mentalność ludzi jest dziwna, 10 gr taniej za komfort podróży z brakiem miejsca na kolana, na kole z beznadziejną amortyzacją. Busiarze z Płocka do Gostynina potrafią wozić za 2,50 zł. Przy tej ilości kursów to ja nie wiem gdzie tu jest jakaś rentowność.
             | 
| 
 | |||
| 
                Nawet za 2 zł.   PKS kosztuje 3 zł. Jadąc autobusem widziałem, jak Kobieta na przystanku wykłócała się o ową złotówkę, mimo że jeszcze za dwa temu za bilet zapłaciłaby całe 7 zł. Busy wygrywają tempem, elastycznością i czystością. PKS do Łodzi przez lata nie był w stanie zaproponować sensownego połączenia... | 
| 
 | |||
| 
                Typowa sytuacja, która wzajemnie się nakręca i potem wszystko leci... Niemniej jak widzę, to chyba PKS-y pierwsze "zakręciły kołem". Połączenie między byłym dużym miastem wojewódzkim, a niedalekim węzłem kolejowym (Kutno też jest sporym miastem), dodatkowo jeszcze po drodze Gostynin. Duża ilość potencjalnych podróżnych. Zarówno dla PKS Gostynin, jak też Kutno była to jedna z najlepszych tras, a dziś nie ma nic...
             | 
| 
 | |||
| 
                Dziwną rzeczą jest to, że nawet przy identycznym czasie przejazdu czy cenie biletu, dużo ludzi wybiera prywaciarza. Nawet mimo tego, że PKS-y mają lepszy tabor, a standard obsługi też się poprawił. Tyle że busiarz ma więcej kursów, a to się liczy. Niemniej są przypadki że PKS zwiększył częstotliwość na trasach z konkurencją. Jednak po pewnym czasie ją ograniczył lub całkowicie zlikwidował linię, gdyż nie było chętnych.
             | 
| Komentarz 1 do 11 z 11 Strona: 1 |