Galeria Płockich Autobusów


MPK Płock

- / -

1986 - Płock
[Aby zobaczyć schemat, kliknij na ikonę PDF powyżej]
Schemat komunikacji z roku 1986. Wiarygodność ograniczona - wykonany w oparciu o plan miasta.
Schemat19980512.pdf Schemat1986.pdf 10.jpg 100.jpg 13-14A-1992.jpg
Infomacje o pliku
Użytkownik / Album:lunch / Stare rozkłady
Słowa kluczowe:MPK
Rozmiar pliku:492 KB
Data dodania:22 luty 2010
Wymiary:320 x 240 pikseli
Wyświetleń:599
LINK DO ZDJĘCIA:http://gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pid=7039
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1

macfiction   [22 luty 2010 at 07:01 PM]
Życie bez Al. Piłsudskiego... Dzisiaj nie do wyobrażenia...
plockibus   [22 luty 2010 at 08:29 PM]
a ile lat cześć wybudowana za wiaduktem nad Spółdzielczą stała zagrodzona i czekała ...
lunch   [23 luty 2010 at 11:08 AM]
Ale też Podolszyce niemalże nie istnieją, co z punktu widzenia komunikacji jest kolosalną różnicą. 24 na Otolińską, 25 na Kostrogaj, 23 przez Tysiąclecia i 18 do Koszelówki. Coś mi to W7 nie pasuje, powinno chyba być do FMŻ.
plockibus   [23 luty 2010 at 01:19 PM]
ja widzę W7 jest na Otolińskiej, jakby przy FMŻ Uśmiech Podolszyce są dopiero w powijakach, w zasadzie to stoi dopiero kilka bloków tych za dzisiejszym Mc Donald’sem, a całe osiedle kończy się gdzieś między Łączniczek a Walecznych, w miejscu Podolszyc Pd, Zielonego Jaru nie ma jeszcze nic. Co ciekawe na planie z tego roku wyrysowano znacznie większą część tego osiedla niż była w rzeczywistości, co mnie wtedy bardzo zdziwiło.
lunch   [24 luty 2010 at 08:21 AM]
A to FMŻ nie jest kawałek dalej?
plockibus   [24 luty 2010 at 08:26 AM]
Zaczynał się zaraz za przejazdem kolejowym, a pod bramą główną była wielka pętla http://www.kmplock.ovh.org/galeria/292.html
lunch   [24 luty 2010 at 01:45 PM]
Chcesz powiedzieć, że będąc wielokrotnie na pętli zwanej podówczas "Otolińska-PKP" nie zauważyłem FMŻ? Bo ja tam raczej krzaki kojarzyłem.
plocman   [24 luty 2010 at 04:10 PM]
Przecież Otolińska pętla nigdy nie była pod bramą FMŹ, to pewnie była jeszcze inna, dodatkowa. Może tam w miejscu WORDu i Pałacu Cudów?
plockibus   [24 luty 2010 at 09:32 PM]
@Lunch:Ty byłeś tam już w latach 90-tych, gdy FMŻ była już przeniesiona do nowej hali i zajmowała z jakieś 1/3 tego obszaru co kiedyś. Ta mapka dobrze obrazuje jakich rozmiarów i gdzie sięgała kiedyś ta fabryka http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=p%B3ock&Submit=Szukaj&long=19.7196164&lat=52.5511184&type=1&scale=2&svActive=false Dziś fabryka jest znacznie dalej i zajmuje tylko taki obszar http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=p%B3ock&Submit=Szukaj&long=19.7222714&lat=52.5549132&type=2&scale=2&svActive=false ...te żółte kwadraciki to gotowe kombajny.
@Plocman, to skoro nie była pod bramą to co przedstawia to zdjęcie z linku wyżej? Zauważ na zdjęciu widać budynek a za nim ulice a przez budynkiem plac z autobusami. To jest dokładnie to miejsce http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=p%B3ock&Submit=Szukaj&long=19.7210894&lat=52.55073&type=2&scale=1&svActive=false Dziś tego tej bramy już dawno nie ma, a na miejscu pętli jest ogrodzony parking za „Pałacem cudów”
lunch   [26 luty 2010 at 10:55 AM]
Czekaj czekaj, czyli jednak wówczas pętla była dalej. Bo ta którą ja pamiętam, nie jest w tym miejscu na ortofotomapie, które wskazujesz, lecz przed przejazdem (i jeszcze ją widać). A zatem, skoro w 1986 była druga, to czy jeździły do niej wszystkie te linie, czy tylko W-7?
plockibus   [01 marzec 2010 at 09:02 AM]
tego niestety nie wiem co tam dokładnie jeździło Smutek W7 i W4 raczej na pewno. Pętla przed przejazdem przestała działać dopiero niedawno. W 1986r. może też była jedna tylko ta dalej pod fabryką? A potem może ją przenieśli?
lunch   [01 marzec 2010 at 02:59 PM]
Trzeba zerknąć na tę mapę. Choć wówczas na mapy nie nanoszono wahadeł.
plockibus   [01 marzec 2010 at 08:22 PM]
właśnie oglądam tą mapę, to jednak była ta pętla przed przejazdem, dla linii: 9, 16, 20, 21, 23, 24...hm teraz tak myślę, że ta pocztówka ze zdjęciem pętli jest z lat 70-tych, może tą pętlę wcześniej zlikwidowali? bo na mapie W7 ma wpisana pętle też Otolińska przejazd PKP
lunch   [02 marzec 2010 at 10:25 AM]
Ano właśnie.

Komentarz 1 do 14 z 14
Strona: 1